freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

• Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Szlovákia 2007 1.

2007.08.23. 09:07 :: weasley

I. nap Bajmóc 08. 20.
Ma reggel indultunk Szlovákiába. Az első napi uticél Bajmóc volt. Fél 7-kor lett volna az indulás, ami nálunk 8-at jelent. Zobordarázson néztünk egy templomot a hegytetőn. Ott is
reggeliztünk Kb. délben értünk Bajmócra. A Pálffy kísértetkastélyban voltunk. Maga a vár szép volt, csak a szlovák idegenvezető állandó dumálása nem kellett volna.A "Charliba,, kajáltunk. Nagyon jó kis hely! Utána a strandra mentünk. Estig ott is voltunk. A vacsi elmaradt,  mert elkapott minket az eső. A kocsit az autóskempingbe hagytuk, ahol aludtunk. gyalog jöttümk be a belvárosba. mivel egyikünkse akart 2km-ert esőbe gyalogolni, hívtunk egy taxit! Kiderült, hogy a sofőrünk a Mexikói kajak-kenu VB-n pár éve 2. lett!

Szólj hozzá!

Címkék: blog élet szlovákia

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.