freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

  • Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Szombat

2008.01.19. 21:15 :: weasley

Hosszú hét volt ez! Szereztem 500db-os pókerzsetonkészletet. Az egész héten jóformán csak pókereztem. Ninjáékkal (thubus, Kornél... )játszottam főleg. Hát nem mindig nyertem...
Egyébként megvok. A suli is megy.
Ma volt hajnali 8-kor próba. Szombaton 8-kor!!! Ez kínzás. Majdnem elaludtam. Na nagyjából ennyi Hy!

Szólj hozzá!

Címkék: blog élet suli tánc poker

A bejegyzés trackback címe:

https://fred.blog.hu/api/trackback/id/tr32303700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása