freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

  • Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Péntek-Szombat

2007.12.08. 19:34 :: weasley

De jól kezdődőtt ez a hétvége. Pénteken suli után egyből mentem próbára. Próbáról haza se mentem, egyből zúgtam Kispál és a borz koncertre. Nem kellett volna annyira sietni. 8kor kezdődött, de mire két előzenekar lement 10 óra lett. Baraomi jól játszottak! Nagyon nagy buli volt! Fél 1-ig voltunk ott, de szerintem egy órát még legalább játszottak.
Ma egész délelőtt húztam a lóbőrt. A délután is tartalmasan telt. Játszottam a gépen, fifáztam a Ninjáélnál... Este futni mentem szintén a Ninjával. Pókerarc, kaja azt csá!

2 komment

Címkék: blog élet tánc új

A bejegyzés trackback címe:

https://fred.blog.hu/api/trackback/id/tr68257199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NMaGisteR 2007.12.09. 22:40:31

üdw

Rég néztelek meg - még novemberben. Egyre jobban tetszik a blogod. Sőt, büszke vagyok arra, hogy ismerlek - azt nem mondom, hogy tanítottalak, mert nem hinném, hogy sok újat tudtam neked monsani. :)

A pókerarcról mesélhetnél egy kicsit bővebben. Hogyan, kik és miért?

Ja, és ha már vetélkedő - ha minden jól megy, december 21-én újra lenne Krajcárlicit. Ezúttal tévéműsor is lenne belőle. Összeállhatnátok egy csapatba a "futós" bandával meg ojcabojcáékkal. Nos? :)

weasley · fred.blog.hu 2007.12.11. 14:53:34

ottleszünk!
...és megnyerjük.
süti beállítások módosítása