freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

  • Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Szerda

2007.12.05. 16:41 :: weasley

Nem jó a suliba tanulni, de még rosszabb otthon poshadni! Hétfőn még a betegságben lábadozva otthon voltam, de miután megállapítottam milyen szennyet ad a tv, úgy döntöttem meggyógyulok. Tehát tegnap meg ma már voltam suliba is. Tanulni szerencsére nem kellet sokat. Délután fodrásznál voltam, filmet néztem, fociztam. Így azért ell lehet lenni.  Na hy!

Szólj hozzá!

Címkék: blog élet suli

A bejegyzés trackback címe:

https://fred.blog.hu/api/trackback/id/tr81253367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása