freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

  • Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Kedd

2007.11.20. 20:22 :: weasley

   De nagyon jó napom volt! Ma szereztem a suliba 300 forintért egy olyan csokit! 300gramm, 25 centi, magyarul egy barominagy tábla német tejcsokit. Mindig édesszájú voltam, de ez nekem is sok volt! Igaz, az osztályban közös erővel sikerült megenni. (nem kellett nagy erőfeszítés.)
   A délután is jól ment. Eltekintve attól hogy nem volt kulcsom, és a Ninjáéknál voltam mésfél órát. Este elmentünk "futni". Mondjuk az erős túlzás, hogy futni mentünk, focizunk, futunk, ugrálunk minden jót csinálunk. De hívjuk csak futásnak. Futás után lejátszottam a szokásos pókerarcpartyt. Minden nap írom a válaszokat, számolom a pénzem. Azért megnyugodtam, még mindig jobb voltam a tévéseknél:)
Na hy!

Szólj hozzá!

Címkék: blog élet kaja suli

A bejegyzés trackback címe:

https://fred.blog.hu/api/trackback/id/tr60236121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása