freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

  • Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Péntek

2007.11.16. 20:15 :: weasley

Itt a tél! !! Tegnap elkezdett esni a hó. Aztán csak esett, esett, esett. Ma reggel felkeltem, kinézek az ablakon, úgy meglepődtem! Legalább 20 centis hó volt.  Előkellett keresni a kesztyűket, sapkát... Amint látjátok a sablonb is átállt télire.
Végre hétvége. Már nagyon kellett! Eléggé fárasztó hetem volt.  Ma délután tánc is volt. Meg még domin ó-nap is lesz. Jó hétvégénk lesz azthiszem! Főleg ha meg ha még esik is egy kis hó! Na addig is Hy!



             Már olvadóban

2 komment

Címkék: blog élet suli tánc új

A bejegyzés trackback címe:

https://fred.blog.hu/api/trackback/id/tr59231521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rutsch Hilda 2007.11.17. 19:24:56

Szia Weasley!

Köszi a képet, pont ilyesmire gondoltam!
Talán magad csináltad? Mert akkor le a kalappal! De különben is tök jó!

Csak így tovább, ugye nem hagysz cserben, ha már így beindultál!

Üdv: Hilda

weasley · fred.blog.hu 2007.11.18. 11:36:21

Számíthatsz rám!

Ja, és sajna nem én csináltam:)
süti beállítások módosítása