freedblog

Ez a blog bemutatja Dubi András, egy átlagos tizenéves mindennapjait.

Címkék

linkfelhő

Friss kommentek

  • Androxi: www.blog.hu (2009.03.31. 13:58) Telik a nyár!
  • Vyke: Tényleg jó volt az osztály kirándulás. Jah, és jó a blogod csak így tovább. Puxx (2008.06.09. 18:18) Péntek
  • ojcabojca: Nem kéne lecserélni a téli cuccot? Lassan jön a tavasz! (2008.02.24. 09:30) Péntek

Kedd

2007.11.13. 20:02 :: weasley

Nem hogy elolvadt a hó, egész jó idő lett! Mondjuk nem kell félni hogy hőgutát kapunk! A suli is tűrhető. Nem tudom, de eddig a német olyan egyszerűnek tűnt. Hirtelen a legnehezebb lett szerintem. Sok szó, sok házi stb. Na nem baj!
Ma is mentünk focizni este. Ninja, Csabi, Thubus, Kornél (majd egyszer csinálok egy nagy haverbemutatót a blogon, hogy tudjátok kik ők!) Egyébként nagyon jó volt. Sokat futtunk, de az kell!
Nem tom mi volt az utóbbi napokban, de meghülyült a gépem! Nem találta a vinyót. Nem indult el. Ha elindult 20 perc múlva lefagyott... De úgy látom megjött a kedve, már szerencsére újra él!          csá!

5 komment

Címkék: blog élet suli

A bejegyzés trackback címe:

https://fred.blog.hu/api/trackback/id/tr47228175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ojcabojca 2007.11.13. 22:03:20

Lassan előjöhetsz a téli design-nal

Rutsch Hilda 2007.11.13. 22:58:13

Kedves Weasley!

Szeretnék Tőled, mint internetes naplófelhasználótól egy kis segítséget kérni!
Talán az lesz a legjobb, ha először leírom Neked a "paramétereimet":
A nevem Rutsch Hilda (22). A Moholy-Nagy Művészeti Egyetem IV. éves, építész szakos hallgatója vagyok. Másoddiplomámat vizuális nevelő (középiskolai rajztanár) szakból szeretném megszerezni.
Ehhez lenne szükségem a segítségedre, de leírom Neked bővebben, hogy lehetőséged legyen eldönteni, milyen mértékben vagy hajlandó az együttműködésre:
Vizuális megismerés című órámon kaptam egy feladatot, amely szerint tizenéves diákok blogjait, vizuális naplóit kellene vizsgálnom. Ebből kerekedne ki egy félévi dolgozat. A problémám az, hogy elég kevés ilyen blogot találtam, és ha találtam is, elég kevés képet mellékeltek a naplótokhoz.
Ha hajlasz rá, akkor háromféleképpen tudnál nekem segíteni:

1.) Amikor írsz a naplódba, jó lenne, ha a nap legfontosabb eseményét (amiről úgy érzed, hogy a leginkább meghatározta az aznapi hangulatodat, élményeidet, vagy egyáltalán csak napodat)valamilyen módon 1-1 képpel is illusztrálnád.

2.) Ennél is jobb lenne, ha ezek az illusztrációk saját alkotások lennének. Akár fényképezhetsz a telefonoddal, le is rajzolhatod, vagy bármilyen módon megjelenítheted. Ettől nem kell megijedni, nincs szükség arra, hogy komolyabbnál komolyabb művészeti alkotásokat hozz létre.
A lényeg az lenne, hogy azoknak a napoknak a lenyomatát ábrázolják, amelyken írsz a naplódba.

3.)Ha vevő vagy erre a dologra, akkor személyesen is felvehetnénk a kapcsolatot.
Ez is csak tőled függ, hogy hajlandó vagy-e velem e-mailben konzultálni, vagy esetleg találkozni (erre az egyetem miatt egyébként elég kicsi esélyt látok).

A leadási határidőm: november 26, szóval eléggé szorít az idő. Addig összesen 10 iyen illusztrációkkal ellátott leírásnak kellene összegyűlni. (naponta 1)

Több blogger társadat is megkértem ugyanerre a feladatra, meglátjuk, hogy mi sül ki belőle és mennyire számíthatok a segítségetekre.:)
(Elvégre idegen vagyok, ez csak attól függ, van-e hozzá kedvetek.)
Olyan személyeket próbáltam találni, akik tényleg szorgosan és rendszeresen ínak a naplóba és úgy láttam, hogy valamilyen szinten hajlamosak képeket is csatolni a témához.

Ha kételyeid vannak, iwiw-en a nevem alapján megtalálsz és így fel is tudnánk venni a kapcsolatot.
Nagyon számítok a segítségedre!:)

Előre is mindent köszönök: Rutsch Hilda

weasley · fred.blog.hu 2007.11.14. 14:46:15

Kedves Rutsch Hilda!

Megbróbálok mindennap írni, képeket is feltenni. Ami tőlem telik azt megteszem!
Hy!

ojcabojca 2007.11.15. 22:01:46

Nagyon büszke vagyok a gyerekre- Előbb Szobieszti egy kisképzős osztállyal, most meg egy kolléga az iparról...szerintem járna nekik egy freedblogos póló-

"k" (törölt) 2007.11.18. 20:59:39

Ó ha tizenéves kennék :D
süti beállítások módosítása